srijeda, 3. kolovoza 2011.

Sočni tart od limuna ...

Limun je zaista svestran,u ulozi divnog dodatka kolačima meni je zaista neizostavan.Tart od limuna na ovaj način pripreman,meni je bio veliko ugodno iznenađenje,jer je prije svega sočan,lagan kolač, pravog mediteranskog štiha,idealan za ove ljetne dane..
Za ovaj kolač potrebno je:

za prhko tijesto: -140g maslaca,2 dl brašna,1 dl krupno sjeckanih badema ili oraha,2 žlice meda,2 žlice smeđeg šećera
                           
                          

 nadjev:     - 4 jaja (posebno bjelanjci)
                 -1 dl smeđeg šećera
                  -sok 1 i pol limuna
                  -naribanu koricu jednog limuna
Za posipanje šećer u prahu...
Od navedenih sastojaka zamijesiti prhko tijesto i ostaviti ga hladiti oko 30 min.nakon tog vremena,okrugli kalup 25cm podmazati i posuti brašnom zatim tijesto utisnuti ravnomjerno u njega,tijesto zapeći oko 15-20 min na 180C.a u međuvremenu odvojiti žumanjke od bjelanjaka i od bjelanjaka ulupati čvrst snijeg,..žumanjke,i šećer pjenasto umutiti,dodati limunov sok,koricu limuna i kuhati na pari uz stalno miješanje oko 10-ak minuta.Skinuti sa vatre,prohladiti i dodati lagano miješajući žlicom snijeg od bjelanjaka.
Tijesto izvaditi iz pećnice i isipati nadjev,smanjiti pećnicu na 160C i peći još oko 20 min. prohlađeni tart posipati šećerom u prahu i služiti uz sladoled.

Da bi u ovoj priči limun bio skroz iskorišten i ugođaj potpun evo ideje i za limunske svijećnjake koje možete jednostavno izraditi od limunove kore koja je preostala.Iscijeđenom limunu izdubite uz pomoć žličice ostatak unutrašnjosti, staklenu posudu napunite vodom,u vodu kapnite nekoliko kapi aromatičnog ulja po želji,stavite polovine izdubljenog limuna i u njih svijećice lučice,dodajte koju ružicu, upalite svjećice koje plutaju u limunu  i uživajte u aromatičnoj-romantičnoj atmosferi limuna i finom kolaču,za ugodnu ljetnu večer.....



 

Broj komentara: 26:

  1. Ne znam zašto imam averziju prema kremama/pitama od limuna. Tart ti izgleda super, a ideja za svijećnjake je odlična. Još ako malo limun zamiriši od topline svijeće!

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni je limun neizostavan, osobito ljeti. Volim sve napitke s limunom, sladoled, kolače. Korica limuna riba se i u slana i u slatka jela, a osim za jelo, volim osušene kolutove limuna za dekoraciju cvjetnih aranžmana. Fini receptić.

    OdgovoriIzbriši
  3. prelijepo, ja obožavam pitu od limuna :) I ovi svjećnjaci od limunića su preslatki!

    OdgovoriIzbriši
  4. i ja volim limun , limunadu pijemo svakodnevno, koricu stavljam u skoro sve kolače!!
    odlično si iskoristila polovice limuna!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivne slike si objavila, kolač i ideja s koricom je super. Priznam, ne poznam limun kao zvijezdu kolača. Probat ću!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tko to sumnja u limun u kolačima? Ja obožavam cheesecake od limuna! Pravo ljetno osvježenje! Fotografije su divne! Kiss

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako volim limun, svemu daje posebnu aromu i miris. Pita ti izgleda predivno

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam najljepše svima,ja stvarno cijenim limun,u ovoj izvedbi kolača me oduševio skroz..veliki vam pozdrav svima:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Obožavam pitu od limuna: posebno zimi kada me tako nepogrešivo asocira na ljeto ;)

    Super ideja sa svjećnjacima!

    OdgovoriIzbriši
  10. ajme kak mi je ova sličica sad apetit otvorila... mmmmm... :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Njam njam njam.Bas socan:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Plutajuća svijeća je odlična ideja,ali kolač je ipak kolač :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Mmmm, izgleda i zvuči primamljiv ovaj kolač od limuna. Odlična ideja za plutajuće svijeće.
    Pozz:))

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala vam najljepše,ovo je sve u jednom za finu atmosferu kolač i dekoracija...

    OdgovoriIzbriši
  15. Kod nas upravo pada neka kisica, i to posle nekoliko sparnih dana, a ja gledam kako bi mi sada fino doslo parcence od ove tvoje pite...a dekoracija sa plutajucim svecicama je takooo romanticna!;)))

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala ti draga mignonne,i kod nas je vrijeme isto,ali dobro dođe makar pogledati sličicu sa ovom ljetnom pitom od limuna..veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  17. Obožavam limun, moja mlađa kći bit će oduševljena kad ga napravim!:))) Odličan post, kradem recept! Pozzz!<3

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala Annie,nadam se dać e prijati,jako je ukusan...pozzz:)

    OdgovoriIzbriši
  19. obozavam limun tart, u svari mnogo volim kolace sa limunom..nekako su mi bas osvezavajuci!

    OdgovoriIzbriši
  20. Odličan dodatak oraha u tijesto po mom ukusu a opet s finom osvježavajućom kiselkastom aromom.

    OdgovoriIzbriši
  21. Hvala vam puno..stvarno kolači sa sa limunom imaju poseban šmek..veliki pozdrav cure!

    OdgovoriIzbriši
  22. Ova ideja sa plutajucim limunovima je super nacin kako malo osveziti prostor a i napraviti romanticnu atmosferu. Divna poslastica, inace jako volim limun i zato belezim.

    OdgovoriIzbriši
  23. svidja mi se jako ideja svijece i limuna!!! a i kolac vec vidim na stolu kod mene :-))

    OdgovoriIzbriši
  24. ufff...ovo cu morati isprobati...ako ne sutra onda prekosutra sigurno...obozavam limun :))))

    OdgovoriIzbriši
  25. ...obožavam limun...neki dan sam sasvim slučajno naletjela na tvoj blog koji me je oduševio...ali i podsjetio da je proljeće vrijeme u kojem često radim tart od limuna, samo na malo drugačiji način od tvog...prekrasna ideja za svijećnjake...lijep pozdrav ti ostavljam... :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...