utorak, 27. studenoga 2012.

Iz kuhinjice...

I moja kuhinjica ovih dana dobija svoju blagdansku transformaciju,to mi je uvijek u ovo vrijeme jedan od najdražih poslova sama priprema detalja,posuđa,pribora za božićne kolače a sve to onako lagano dan po dan bez žurbe i uz pravo uživanje u svemu..tegle pune kalupima za izradu kolača,kalupići koji postaju detalji na kuhinjskoj polici,zdjelice sa božićnim uzorcima, srčeka, sve je to ono što će kuhinjici dati poseban štih.



Lista kolačića za blagdane svake godine je drugačija,ali ovo je savršeno vrijeme za napraviti odabir istih tako što će ih se isprobati i uvjeriti s da li će oni biti  stvarno pravi odabir na listi kolača.Tako sam ja već počela sa pokusnim pečenjem keksića i ovi prvi koje sam isprobala definitivno su zaslužili počasno mjesto na blagdanskoj listi,jer su malo reći fenomenalni..bez trunčice masnoće,pune arome naranče i lješnjaka dobijete keksiće iz snova..
Orange keksići
2 cijela jaja
2 žlice soka od svježe iscijeđene naranče+ ribanu koricu cijele naranče
100 g šećera
1 omot vanili šećera
2 velike žlice lješnjaka prethodno tostiranih i sitno sjeckanih ili samljevenih
150 g brašna
1 omot pudinga od čokolade
žličicu praška za pecivo
Za ukras:
50-60 g čokolade za kuhanje
žličica vode
žličica maslaca
Pjenasto izmiješati jaja sa obje vrste šećera,dodati sok i koricu naranče, brašno pomiješano sa pudingom u prahu i praškom za pecivo, i na kraju sjeckani lješnjak.
Dva lima od pećnice postaviti papirom za pečenje i na njih malom žličicom vaditi hrpcie smjese dovoljno udaljene jedne od druge,jer keksići tokom pečenja formiraju puni krug i treba im mjesta.Keksiće peći  u prethodno zagrijanog pećnici na 170C 10 min.
Za čokoladni ukras sve sastojke otopiti na pari i ukrasiti čokoladnom glazurom.


Ne moram vam ni spominjati mirise koji se počnu širiti kuhinjom tijekom pečenja ovako finih aromatičnih keksića,to mi je zaista nešto najljepše za stvaranje osjećaja topline doma,nekada sjetim se,kada sam bila dijete najveće veselje koje sam osjećala bilo je upravo uz mamu u kuhinji.Sve ti mirisi negdje su doboko u meni i sada kada sam jedno odraslo dijete i dalje mi daju taj osjećaj smirenosti i radosti.I kada nemam kolač u pećnici,dok listam časopise u potrazi za nekom dobrom idejom,ili detaljiziram kuhinjicu,svakako mi godi miris iz aroma lampice,mirisno ulje arome božićnih kolača, vjerujte mi  ovo mirisno ulje nešto je posebno ugodno..
Kuhinjica je moj mali otok u kome svakodnevno uživam,nadam se da je tako i kod vas..jedino što poželjeti je da nam uskoro malo zahladi pa da ugođaj bude potpun,dok se keksići peku da se prozori lagano magle.Do tada uživat ćemo u ovom divnom suncu i danu koji je sličniji proljetnom.

Broj komentara: 68:

  1. Na trenutak mi se učinilo da sam i ja osjetila miris ovih kolačića i toplinu pećnice... u svakom slučaju me zagrijala toplina tvoje prelijepe kuhinje prepune divnih detalja:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je Eda da sam ti uspjela prenijeti barem malo topline iz svoje kuhinjice..lijep ti pozdrav:)

      Izbriši
  2. Draga Nely, ovih dana razmisljam da sredim malo svoju kuhinju. Ova teglica za kalupe mi je fenomenalna, dala si mi odlicnu ideju kako da sredim sve one kalupe koji su mi razbacani po kuhinji;) Keksici su preslatki, a sastojci po mom ukusu:) Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Nataša to me posebno veseli,kada se izrodi neka dobra ideja iz posta,nadam se da ćeš i ti svoju kuhinjicu lijepo opremiti:)..pozdrav i tebi!

      Izbriši
  3. Draga Nely, kako sam jedva cekala da vidim tvoju kuhinjicu u blagdanskom izdanju, ostala sam odusevljena ovim fotkicama...crvenim detaljcicima, kalupicima na sve strane, bozicnim zacinima i svemu ostalom sto stvara tako divan, topao i udoban ambijent... ja bih ti se rado pridruzila u cekanju dok se kolacici peku u pecnici...mah divotica...Hvala ti na ovim krasnim slikama...
    Veliki pozdrav ti saljem i zelim ti da ostatak sedmice provedes uzivajuci u tvojim malim i velikim remek djelima ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga,znam da te raduju ove sitnice,jer i sama si veliki esteta i dobro mi došla u ispomoć ovih dana..ljubim te i pozdravljam!

      Izbriši
  4. Hi..♥
    Jammer dat je geen vertaler op je blog hebt staan wilde het zo graag lezen♥ ..;))
    Ziet er Prachtig♥ uit..♥
    Hugs♥ Gaby..♥

    OdgovoriIzbriši
  5. kako ta crvena boja odmah živne prostor! krasni detalji i krasni smisao za detalje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana,ma samo malo detalja dovoljno je zaista za drugačiju živahniju atmosferu:)

      Izbriši
  6. Ja nisam od tih malih keksića (to Stela radi satima i danima), ali ovi su dovoljno jednostavni da ću probati...Imam još jedne njezine, tako jednostavne, mislim da će biti savršen par za božićne blagdane! Jedino me zanima koliko dugo mogu ovi stajati, da ih ranije napravim (i onda vjerojatno sve pojedemo, ali ajde...:))?
    I prekrasni detalji, tvoja kuhinja baš zove na kuhanje! :) Ilina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E ovako sada ti moram priznati da nama prva tura ovih keksića nije zaživjela do večeri,jer smo ju spakovali za tren,sljedeći dan sam ponavljala keksiće i oni su stajali nekih dan i pol i to je bilo to,no ipak mislim da su savršeni kada i odstoje,jer takve su strukture neobične,mislim jedeš ih sumanuto to im je jedina mana..

      Izbriši
  7. Keksići baš dobro izgledaju, nikada nisam koristila puding u keksićima. Kuhinja ti je prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako probaj,puding im daje finu strukturu..hvala ti!

      Izbriši
  8. Ah, ta tvoja ljupka kuhinjica... Adorable, rekli bi Englezi. Idem u petak na godišnji pa se bacam u uređivanje doma!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe adorable baš slatko..uživaj u godišnjem i uređenju doma!

      Izbriši
  9. Kunjinjica je prelepa sa toliko lepo ukomponovanih detalja. A tek keksići! Tako si nam lepo dočarala,da mislim da sam osetila miris keksića i sa ove strane monitora. Divno Nely, uživaj u kolačima i tvojoj prelepoj kuhinji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Zoko,drago mi je ako sam uspjela malo prenijeti ugođaja iz svoje kuhinjice:)

      Izbriši
  10. Jako mi se svidjaju detalji, preslatka kuhinjica!
    Ja još nisam krenula u predbožićnu avanturu, al kad krenem sjetiti ću se tvojih detalja, dala si mi neke ideje, a keksići su me oduševili, sigurno ću ih isprobati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će mi drago,ako ti odavde potekne koja ideja,vjerujem da kada kreneš idje će ti se samo nizati:)

      Izbriši
  11. What a sweet Christmas post, Nely!
    many hugs,
    Ira

    OdgovoriIzbriši
  12. Dijelim mišljenje sa ostalima, prekrasna kuhinja... Odiše toplinom i osobnim pečatom vlasnice :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ma divotica kako si ti to vec pocela malo po malo da uredjujes u blagdanskom stihu....sa odusevljenjem sam procitala clanak....krasno Nely....pozdrav....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je evo polako se priprema kućica za nadolazeće blagdane..drago mi je da ti se sve svidjelo dunjice,pusa!

      Izbriši
  14. Nely moja draga predivno si sve uredila, kao i uvijek! Baš uživam gledajući tvoj blog! Kiss darling...
    Elli

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Elli drago mi je da si tu i da uživaš,pusa!

      Izbriši
  15. Wow, koja dekoracija! U ovakvom ambijentu bih mogla peći keksiće danima ;-)
    Jedva čekam da vidim što si nam još finog spremila, a čokolada i naranča su provjerena kombinacija za blagdane!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da bi ti odgovarao ambijent za tvoje delicije od kolača,ja bih rado da si moj gost:)

      Izbriši
  16. Detalji u kihinji su baš lepi, nepreterani, a opet efektni. Kolačići deluju jako ukusno, tako da jedva čekam da im i ja osetim miris(a i ukus) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Milice najljepše,vjeruj da su jako ukusni kolačići,a jednostavni prije svega:)

      Izbriši
  17. kuhinja je srce doma, a tvoja je topla i puna, baš kao i tvoje srce! Keksiće obavezno isprobavam, to je postala tradicija! Divno je kad se u svakodnevnicu ušulja svečana atmosfera, kada nos škakljaju posebi mirisi; samo, i ja čekam zahlađenje i pahulje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ivanice hvala tebi na toploj riječi znače puno,zaista čekamo pravo zahlađenje,da nam ugođaj bude baš potpuno..pusa tebi!

      Izbriši
  18. jako lijepo. Ovo srce na kraju je kao tocka na i.

    OdgovoriIzbriši
  19. Nisam sasvim sigurna sta mi je omiljenije.tvoj vrt ili tvoja kuhinja!!
    Radujem se pravljenju sitnih kolacica,i ovi fini keksici ce sigurno biti uvrsteni na moju listu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelenice drago mi je da t se sviđa i kuhinjica i vrt,i meni su to dva najomiljenija mjesta u kojima sam najradije:)..bit će mi drago ako probaš keksiće!

      Izbriši
  20. Draga moja Nely obizavam tvoju kuhinjicu ,tako mi je topla i romanticna,jedva cekam nastavak tvojih praznicnih dekoracija.Uzivala sam gledajuci fotografije i citajuci post :)Saljem vam veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Selmice,baš mi je drago da si uživala..veliki pozdrav i tebi!

      Izbriši
  21. Divni detalji iz kuhinje, Nely. Super mi je ova ideja sa kalupima u tegli, prakticno i dekorativno. Puno lijepo. Nema nista ljepse od mirisa kolacica u zimsko doba. Predivno, Nely i hvala na inspiraciji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Goco hvala ti,drago mi je da ti se svidjela ideja,a i u pravu si za kolačiće,zima i oni uvijek idu jedno s drugim:)

      Izbriši
  22. ...divna romantična kuhinja...vjerujem da bi i najzagriženiji mrzac pečenja kolača zavolio peći kolače u ovakvoj kuhinjici... ;))... ja bih svakako provodila sate u njoj... a crveni detalji bude blagdansko raspoloženje... :)
    ...draga Nely ovi kolačići su divni... obožavam taj okus - naranča i čokolada, a ovdje još i lješnjaci... vjerujem, savršen okus keksića ... :)
    ...još nisam odlučila što ću ove godine napraviti za blagdane... znam samo da će biti skroz skromno...
    ...divan post draga moja... i hvala na receptu... :)
    ...lijep pozdrav ti ostavljam... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga,uvijek me obraduješ svojim posjetom i lijepim riječima,..raduje me da ti se svidjeo moj skromni kuhinjski ambijent,a i ovi kolačići su čudo,jednostavni a ukusni..lijep pozdrav ti šaljem!

      Izbriši
  23. Liebe Nely,
    ganz wunderbare Bilder hast Du gemacht. Die Zeit im Dezember ist so wunderbar mit all dem stimmungsvollen Schmuck!
    Hab einen netten Abend
    Liebe Rosaliegrüße

    OdgovoriIzbriši
  24. kuča je prekrasna a kolać izgleda neodoljivo! hvala na receptu

    OdgovoriIzbriši
  25. Sve puno lijepih i toplih detalja, baš kakva bi i kuhinja morala biti u ove praznične dane, a da ne govorim o mirisima i okusima, uživancija za sva osjetila:)

    OdgovoriIzbriši
  26. Prava kuhinjica iz bajke!:))) Mogu da zamislim i malene patuljke koji vredno trce, nose brasno i mere sastojke... salim se, znas da volim tvoju kuhinjicu, sve te fine, male detalje kojima oplemenis svaki kutak. Svidjaju mi se svi sastojci za keksice, stavljam ih na listu za probu, koja mi se vec sada cini nesto preduuuga... saljem ti veliki pozdrav i verujem da tvoji ukucani uzivaju u svemu sto fino napravis.:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh Lanice nasmijala si me sa ovim malim patuljcima,ali znaš da je sve moguće,možda su i oni tu..drago mi je zaista da ti se sve tako svidjelo,nadam se da će i keksići,jako su ukusni,a moji ukućani zbilja to mogu i potvrditi..velika pusa!

      Izbriši
  27. So lovely decorations;)
    Hope you are doing well!
    Whising you a beautiful day;)
    Hugs;)

    OdgovoriIzbriši
  28. Dear Nely! What o cosy kitchen you have...and I love all the lovely thin you surranding your self with.

    Soon to work...Hugs Helena

    OdgovoriIzbriši
  29. Znala sam da je kod tebe u kuhinji divota! Samo sam čekala dokaz:):):)
    I tako ti je lepo sređeno, uredno, pa miriše na te kolačiće-milina i uživanje:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Nele,to je meni najdraže mjesto i stvarno iz kuhinjice uvijek nešto fino miriše:)

      Izbriši
  30. total entzückend deine Backstube.))
    Lecker lecker

    GGLG Tanja

    OdgovoriIzbriši
  31. I ja uživam radeći sve ovo što si navela, ali problem je što trenutno samo jutra mirišu na zimu, a danju bude 20 stepeni, pa mi malo fali inspiracija.
    Ne volim sneg, ali ne mogu zamisliti Novu godinu i Božić bez njega, jer to nije potpuni praznični doživljaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U pravu si Iskrice ovo vrijeme je konfuzno pravo proljetno,ali sigurno će nam nakon toga zima pokucati na vrata:)

      Izbriši
  32. Nely,
    You have splashes of red in your kitchen too? I noticed the cinnamon sticks. They remind me of my sister. Every time I walk in my sister's kitchen, she has the sweet smell of cinnamon sticks and sometimes orange and clove. I love the red hearts, Nely.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    OdgovoriIzbriši
  33. Thank you dear Sheri for your lovely comment.
    I like cinnamon stick, dekorating and the sweet smell:)
    Hugs!

    OdgovoriIzbriši
  34. evo i ja sam izvadila stoljnjak sa bozicnim motivom, salice i tanjurice. pospremila one "obicne", zamijenila fotografije na zidu onima prikladnim za kuhinju u ovo doba godine... jos da zamirise i sve je spremno!

    OdgovoriIzbriši
  35. Baš divno lusitania,sada je pravo vrijeme za takve pred blagdanske preinake:)

    OdgovoriIzbriši
  36. Mmmm...jedva cekam snijeg i kolacice! Probat cu ove s narancom :-)
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  37. Mmmm...jedva cekam snijeg i kolacice! Probat cu ove s narancom :-)
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...