četvrtak, 14. studenoga 2013.

Novo lice jedne stare police..



Prije koji dan nešto sam si zamislila u svojoj glavi..poželjela sam novu kuhinjsku policu..pod novom mislim na ono nešto kao staro novo.Kako smo već imali jednu staru policu,prilično neuglednu i koja je bila sve samo ne za uklopiti ju u kuhinju, zamisao je tada krenula u realizaciju  i otpočne posao transformacije police.



Zapravo za sam posao nije mi puno trebalo,najprije par slojeva bijele akrilne boje,zatim par drvenih daščica izrezanih valovito koje su poslužile poput bordure na rubovima police,par komada ukrasnog papira kojim sam oblijepila leđni dio police,koji je u kombinaciji sa bijelom bojom dao savršeni detalj polici.
I evo sa vrlo malo,polica je zasjala u novom shabby ruhu.




Moram biti iskrena i reći da sam stvarno zadovoljna novim izgledom police,ali i kako se uklopila u kut na elementu gdje je baš  takvo što nedostajalo poput nje.
Dani su sve sivlji,i hladniji i kuhinjica je posebno sada  ono mjesto u kome treba biti što toplije,..bliže se i blagdani a i posebna mi čar mirisa finih keksića,kolača i toplog čaja koji se širi kroz dom,moram priznati da se polako pripremam pa i kuhinjica dobija pomalo zimski štih sa novim detaljima.





Nadam se da vam se svidjeo ovaj moj mali kuhinjski projekt koji nije zahtijevao više od jednoga popodneva  ali dao je puno ugode prostoru i nama samima.Uz želju da i vama prenesem djelić ugode ..
Lijep vam pozdrav!

42 komentara:

  1. Mila Nely,
    tvoja kuhinjica je carobno mjesto samo po sebi, no ova polica je bila ona tockica na i.
    Tako se fino uklopila sa ostatkom i zauzela mjesto koje joj pripada.
    Predivno si ju dekorisala i napunila najdivnijim stvarcicama, zaista prekrasno izgleda.

    Lijep pozdrav ti saljem,
    edina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi draga moja Edina,drago mi je da ti je takav doživljaj moje kuhinje..velika pusa!

      Izbriši
  2. Nely volim,
    prilično prekrasna ideja! polici je lijepo i praktično!
    Stvarno mi se sviđa tvoja kuhinja! Pozdrav,
    Frida

    OdgovoriIzbriši
  3. stvarno volim kombinaciju bijele i crvene boje, uvijek mi izgleda tako svečano! krasni su ti detalji u kuhinji, sve mi se jako sviđa! polica je zvijezda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ana u pravu si i meni tako djeluje kombinacija bijele i crvene..hvala ti!

      Izbriši
  4. So nice and shabby transformations ! Love it, and I love also the different borders you realized for the shelves !

    xoxo from PARIS

    Joëlle

    OdgovoriIzbriši
  5. Već mi je poznata tvoja preslatka kuhinjica, a ovom policom si samo dodala plus njezinom šarmu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pun pogodak,upotpunilo je cari tvoje kuhinje,uzivaj.....

    OdgovoriIzbriši
  7. It looks wonderful, dear Nely!

    Sending hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  8. Wunderschöne Küchenträume!
    Liebe Rosaliegrüße

    OdgovoriIzbriši
  9. Super polica, a i ostali detalji iz tvoje kuhinjice su preslatki...

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna polica Nely,prekrasni detalji u tvojoj ljepoj kuhinjici.Zelim vam ljep vikend

    OdgovoriIzbriši
  11. Bordurice su baš dale pravu ljepotu ovoj polici, odlično napravljen posao! I slažem se s tobom, super se uklopila u kuhinju!

    OdgovoriIzbriši
  12. Your kitchen is really cute! Love the shelves with the curved endings...!
    Barbara

    OdgovoriIzbriši
  13. This turned out wonderfully dear Nely!!! I love it. I love all your special details in your lovely kitchen. How warm and inviting it is---just like a kitchen should be.
    many hugs from here...

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivno si uredila policu, a posebno mi se svidja ideja sa papirom na lednoj strani. Super izgleda. Detalji su prelijepi kao i uvijek. I kao uvijek budem inspirisana nakon svakog tvog posta :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Kakvo lijepo kuhinju imaš! Polička je ispala prekrasno. Čipkasti prtič na teglici si sama uradila? Lijep. A imamo jednaku pikastu posudu :)) Hvala što smijemo uživati u odkrivanju tvog toplog, divnog doma.

    OdgovoriIzbriši
  16. Prima idee om in een kleine keuken op deze manier in de hoogte te werken en zo meer ruimte te creëren om mooie spullen te stijlen.

    Ben dol op al die landelijke details die je laat zien!!!

    Zal mijn man eens lief aankijken.....zo'n sfeervol schap met planken zou ook in mijn kleine keukentje niet misstaan☺☺
    ♥♥hartelijk dank voor het delen van dit leuke idee♥♥

    Lieve groet,
    Ger

    OdgovoriIzbriši
  17. Napravili ste malim zahvatima od bezlične police jednu preslatku! Bravo majstori!

    OdgovoriIzbriši
  18. Odlično!!! Stvarno si je predobro sredila i s ovim ukrasnim papirom, fantazija

    OdgovoriIzbriši
  19. Of course I love it, Nely, it's simply wonderful! You are really so good to arrange items and create a magic scenery all around! Enjoy cosy winter evenings and
    kisses from me!
    Olympia

    OdgovoriIzbriši
  20. Obožavam ovakve romantične shabby police, kuhinja mi je baš posebna sa njima, a još više projekte koji ne zahtjevaju previše, a rezultat je wow. Kuhinja je divna, detalji joj daju poseban šarm! Bravo za projekt!

    OdgovoriIzbriši
  21. Polica je predivna, s točkicama i svime... a vidim da je i novi fontić na blogu.. (moram priznat da mi se onaj više sviđao)

    OdgovoriIzbriši
  22. Nely,
    Your new kitchen with splashes of RED makes me miss my old kitchen. I have turquoise now, but I used to have bits of RED, and it looked so cozy. I like the writing board with the heart and the polka dot table cloth. They are so pretty. Aaaahhh, the red rose made me smile. I think I want to do my kitchen in RED now, Nely.

    Have a nice weekend in your new kitchen.

    Love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  23. Draga Nely kako me uvijek oduševiš nekom od ideja , a zatim i izvedbom tako je i sa ovom policom, stara, a sasvim nova i lijepa, posebna......, krasno je ovako osvježiti kuhinju, sigurno će pridonijeti i potpunom blagdanskom ugođaju, već osjetim i miris keksića :) Veliki pozdrav ti šaljem i ugodan vikend želim !

    OdgovoriIzbriši
  24. Zaokružio tvoju malu slatku kuhinjicu.

    OdgovoriIzbriši
  25. So beautiful♡ have a nice weekend!

    OdgovoriIzbriši
  26. Draga Nely, preslatko izgleda, tvoja kuhinja me uvek razveseli i izmami veliki osmeh na lice.:)))

    OdgovoriIzbriši
  27. Predivna polica I savrsena transformacija + divne slike = odusevljenja totalno.
    Extra sve draga!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  28. Tako jednostavno, a tako posebno. Ove točkice su baš šik!

    OdgovoriIzbriši
  29. Jos jedna od tvojih fenomenalnih i mastovitih ideja.. kuhinjski deko kutak je izuzetno lijepi.. srdacan pozdrav majstorico :))!

    OdgovoriIzbriši
  30. Preciosa transformación, me encanta esa estantería!!!
    Un fuerte abrazo.

    OdgovoriIzbriši
  31. Da sviđa, prelijepa je Nely, tako romanticna shabby i chic, cestitam! :)

    OdgovoriIzbriši
  32. Prelepa polica i kuhinjica, generalno. Baš podseća na tebe:) Veoma mi se dopada kako si to izmajtorisala! A, sada uživaj u svojoj lepoj kuhinjici. Kiss

    OdgovoriIzbriši
  33. i ja bih voljela kuhinjicu poput tvoje! Divno osvježena polica! da, stvarno se sjajno uklopila u kut.

    OdgovoriIzbriši
  34. Savršeno! Malo detalja,a velika promjena. Ovo za daščicama za bordure je odlična ideja. :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...