nedjelja, 11. svibnja 2014.

Majski feeling..


Malo mi je duže trebalo ovoga puta da smislim pametan naslov ovoga posta..ne znam da li je ovaj naslov  "majski feeling" baš pravi odabir,ali mislim da najbolje opisuje moje trenutno stanje..,na neki način nastavak je ovo pričice magičnog maja o kojem sam vam pisala,pomalo svega i svačega u ovom mjesecu,ali najviše onih sitnih malih ljepota koje mi uljepšavaju običan dan,,običan dan koji mi prođe za tren,ali ipak stignem u njemu uživati barem i toliko.. opet za tren...
..ljepota vrta,božura,ruža,dobrih vibri,inspiracija,novih kreativnih projekata ,sve je to tako prepuno kada vas ponese onako dobrano majski feeling kako je ponijelo mene.



Ruža u šalici,buket božura u vazi i tako  uz sve to cvjetno krene.,premještam detalj za detaljem,dom za čas pretvaram u neku svoju malu  mirnu oazu,koja miriše na zrelo proljeće,i u kojoj se jako dobro osjećam.Važno je pokrenuti se,sve ostalo čini se zbilja tako lako,mada možda baš i nije,ali tko mari,uživam u trenutku.


Spomenuh ljepotu vrta,naravno božuri su zaduženi sada za nju,ruže ih prate..a dobre vibre uz sve to ne nedostaje,novi kreativni projekti ,e o tome ću vam slijedeći puta,sada vas prepuštam još kojoj sličici,osjetite dobar majski feeling i uživajte dragi moji zajedno sa mnom!







Broj komentara: 30:

  1. Liebe Nely,

    was für wundervolle, luftig leichte Impressionen! Wunderschön!

    Alles Liebe Sylvia

    OdgovoriIzbriši
  2. Herrliche Fotos, liebe Nely ... als ob die Zeit stehengeblieben wäre. Nostalgie pur.
    Hab noch einen wunderbaren Sonntagabend
    Liebste Rosaliegrüße

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj feeling je takav da bih se ja rado uselila u tvoju basticu. To je pravi raj za mene. Opustila sam se gledajuci tvoje fotke i uzivala kao dete u poslasticarnici (mislim na neka davna vremena, danas im to nije neki dozivljaj). Hvala ti, Nelice moja, sto si bas ovakva - nezna, suptilna a prodorna. Kiss

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful flowers, how wonderful!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma prekrasno... Maj jedivan mjesec, konacno se da naslutiti da je ljeto blizu i ovi tvoji skladni, romanticni detalji su bas wow! Kad gledam te tvoje slike, sve lijepo, uredno, divni detalji, pozvala bih tenajradije da meni doma isto napravis takav divan red! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Dear Nely , it's always such a pleasure to scroll down through your wonderful photos!
    Wish you a happy week ahead!
    Olympia

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh my lovely friend,I looove peoines-after roses is my fav flowers!!!!Amazing pics!! Nice Sunday!xoxo
    Vicky

    OdgovoriIzbriši
  8. Dearest Nely...your garden is giving you so many beautiful blooms in May! I have only had daffodils so far but soon I hope the weather will bring me more flowers to enjoy. Your photos are always so lovely and such a joy to see. I loved your last post and the beautiful view of the birdcage in the garden. So, so pretty!
    sending hugs...

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve je tako prekrasno! Salica sa cvijecem mi je preslatka :) Svidja mi se kako si ukrasila vrata detaljima. Toliko inspiracije u svakom tvom postu :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Divno.Hvala ti na Majskom feelingu koji nam poklanjaš na tacni:))

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivno Nely,prekrasni su ti bozuri obozavam ih moji su tek propupali jedva cekam da procvijetaju,divne fotografije.Hvala na prekranom postu :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ljubav Nely,
    Volim svoj ​​prozračan, jasne i cvjetne slike!
    Kao što je lijepo kao na svojim slikama je May sada smo ncht - je kiša cijelo vrijeme! Ali Veselim se lijepim danima svakako dolaze negdje: o)
    Ljubav,
    Frida

    OdgovoriIzbriši
  13. Od mirisnih bozura do lijepih ruzica i deko sve do tvojih toplih rijeci.. zrelo proljece u tvom oku dobiva jedinstveni car.. uzdisem i uzivam.. lijepi pozdrav draga Nelyc !

    OdgovoriIzbriši
  14. Pozdrav, lijepa proslava maja.
    Emily

    OdgovoriIzbriši
  15. Proljeće j e najljepše doba u vrtu i za rad a i za uživanciju a ti draga Nely baš voliš svoj vrt

    OdgovoriIzbriši
  16. Dear Nely,
    very nice pictures! Lovely!
    Greetings,
    Christine

    OdgovoriIzbriši
  17. Draga Nely, tvoje fotografije govore vise od rijeci, hvala ti, uzivala sam kao i u svakom tvom postu do sada :) uzivaj i dalje u bojama i mirisima tvog prekrasnog vrta :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Osećam se parazitski jer sam opet u iskušenju da ukradem neku sličicu i tako prenesem deo tvog maja u moj dom :-)

    OdgovoriIzbriši
  19. Ja sam prvo pročitala morski, ups.
    Ove platnene vrečice su m i divne, gdje si ih nabavila?

    OdgovoriIzbriši
  20. Nely,
    This is such a sweet and special post. I love the rose tea cup. The peonies in your garden are so pretty. Yes, May is a special month for me. My birthday is this Thursday Nely! Come by and say a few words to me. You are such a dear friend to me.

    love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  21. Draga moja, zelim ti divnu, rascvetanu i magicnu sedmicu... saljem i malo sunca u paketicu da tvoj vrt ucini jos raskosnijim.:)))

    OdgovoriIzbriši
  22. Beautiful blossoms. The way you have presented gives a good look.

    OdgovoriIzbriši
  23. Kod tebe uvijek neki zgodni i lijepo poslikani detalji, a ružice mirišu preko ekrana...

    OdgovoriIzbriši
  24. Hi Dear,
    it's always a feast to be on your blog!!!!
    Have a great time
    Elisabeth

    OdgovoriIzbriši
  25. Nely,
    slicice su ti divne. Docaravaju maj bas onakvim kakav treba biti.
    Nazalost kod nas 3 dana kisa pada bez prestanka sto je uzrokovalo mnoge poplave i vanredne situacije. Nadam se da je kod vas vrijeme bolje.

    U svakom slucaju sam uzivala u tvom postu, koji me bar nakratko odagnao iz ovog sivila.

    Lijep pozdrav ti leti,
    Edina.

    OdgovoriIzbriši
  26. Magic...your photo´s are really magic!
    Take care and have a lovely friday...
    Love Titti

    OdgovoriIzbriši
  27. Evo i mene opet malo u posjetu da me inspiriraju tvoji divni tekstovi i prekrasne slike! Još kad bi se i vrijeme konačno popravilo onda bi to bio onaj čarobni maj kojeg i ja volim...Ali znamo mi uživati i dok čekamo sunce, same si napravimo ljepotu oko nas baš ovako kao ti! Veliki pozdrav!!

    OdgovoriIzbriši
  28. Hermosas esas flores rosadas!! Y la última fotografía es espectacular!!!!!!
    Un fuerte abrazo.

    OdgovoriIzbriši
  29. Hi dear! Oh, these pics are absolutely amazing!!! I love flowers and yours are so beautiful. Loved the cup. xoxoxo :))))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...